همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم
همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم

پست182:باز مدرسه o_O

سلااااااام به همه چیزی تا شروع مدارس نمونده برا همین امروز یه پست ویژه داریم


 

 

fu5623 ترول های خنده دار ویژه شروع مدارس


اینقد که هفته اول مهر عذاب میکشم از خواب پاشم

 فردوسی تو 30سال نوشتن شاهنامه نکشید………


من تو مدرسه همیشه سر کلاس به این فک میکردم که .. 

اگه پنکه سقفی بیوفته کله کیا قطع میشه


من ؟

نه پشت سریت …

شیرین ترین دیالوگی که از معلم می شنویم =)


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

به یک عید نوروز بلافاصله پس از تابستان نیازمندیم !


شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برام میخریدن سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشمام خسته میشد ، تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم …
انقد که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نمیبره …


چشماتونو ببندید و اون لحظه ای رو به خاطر بیارید که آخرین امتحان رو تموم کردید و برگه رو دادید به مراقب و با یه حس خَلاصی دارید میاید سمت خونه و واسه تابستون نقشه میکشید و هزارتا رویا …
هووووووووووی عمو کجایی ؟ جلوی پاتو نگاه کن ؛ فردا باید بری مدرسه …


دلم واسه اول دبستانم تنگ شده که وقتی تنها یه گوشه حیاط مدرسه وایستادی ، یه نفر میومد و بهت میگفت : با من دوست میشی ؟؟؟


شما یادتون نمیاد ، سر صف پاهامونو 180 درجه باز می کردیم تا واسه رفیق فابریکمون جا بگیریم !


---------------------------------------------------------------------------------

میان آن همه الف و ب دبستان، آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود….!!!!

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت
تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .


اول مهر و شروع شدن حکم فرمایی شما را در مدرسه تبریک میگوییم ،

از طرف جمعی از بچه ها واسه شما مدیر عزیزمـــون !!



نظرات 1 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 11:18 http://pavasto1379.blogfa

بینی هاتون رو بگیرید از بس مهر ماه بوی بدی میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد