همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم
همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم

پست235:چنتا جک


اس ام اس خنده دار و جوک ماه مهر و مدرسه , جوک ماه مهر و مدرسه

مادربزرگم رو بردم دکتر

به دکتره میگه آقای دکتر یه دارویی بهم بده دردم ساکت بشه

تا فردا برم پیش یه دکتر درست حسابی!

من فقط سقف رو نگاه میکردم  |:

-----------


ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻨﯽ …

ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪﻣﻮ ﯾﺎﺩﺵ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺑﻬﻢ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻧﮕﻔﺖ …

.

.

.
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪﻡ ﻧﯿﺲ ﺑﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻫﻢ ﻧﺒﺎﺷﻪ

ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ |:

-----------


دیشب اینترنتم قطع شد تا رفتم تو حال

بابام با چوب افتاد به جونمو هی داد میزد دزد دزد

یهو مادرم داد زد نزن نزن پسرمونه

بابام تو چشاش اشک جمع شد گفت تویی پسرم ؟

چقد بزرگ شدی !

-----------

پدربزرگم گاهى انقدر چایى شیرین هم میزنه

که هرآن ممکنه با همون استکان به پرواز دربیاد

-----------

تو زندگیت مثل درخت فندق باش

یادم نیس چرا ولی حالا تو باش ضرر که نمیکنی!

دمت گرم

تو عروسیت جبران میکنم

-----------


ﻣﺎ ﻳﻪ ﺁﺑﮕﺮﻣﮑﻦ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﮐﻪ ﻫﺮ ۵ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﻣﻨﻮ ﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶ ﺁﺏ ﻳﺦ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﻴﮑﻨﻪ!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد