همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم
همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم

پست233:جک خونه تکونی




خونه تکونی چیست؟؟؟

ب خداهیچی نیست هول نکن فقط بایدبلدباشی چ طوری اززیرش در بری همین ب همین سادگی!!!

روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی :
زن : عزیزم این مبل رو باید عوض کنیم
لکه هاش پاک نمیشه ، خیلی کثیفه !!
مرد :  کی میگه پاک نمیشه؟
برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﻨﺪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﺗﻮﻥ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ
ﮐﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺪﻥ !
عید نزدیک است 

ای کسانی که در اتاق خود جا ساز هایی دارید

.

.

.

.

.

.

خونه تکونی نزدیکه ها گفتم در جریان باشید


خانوما ﻫﺮﭼﻰ ﺑﺎ ” ﻭﺍﻱ ﻓﺎﻱ ” ﻭ “ﻭﺍﻱ ﺑﺮ ” ﻭ “ﻭﺍﻱ ﻣﮑﺲ ” ﻭ ” ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ” ﻛﺎﺭﻛﺮﺩﻳﻦ ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺑﺎ ﻭﺍﻳﺘﻜﺲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻴﻴﻦ!!

ﺁﺧﻪ ﻋﻴﺪ ﻧﺰﺩﻳﻜﻪ

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم

واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد!



نظرات 1 + ارسال نظر
جوک خانه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:41 http://raouf7.blogsky.com

باسلام
خیلی وبلاگت عالیه به وبلاگ من هم سر بزن
باشه
raouf7.blogsky.com
یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد