همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم
همه چی درهمه چی

همه چی درهمه چی

سلام،به وب من خوش اومدین.اینجا درباره ی هرموضوعی پست میذارم

پست134:ایرانسل...


من تا سیم کارتمو شارژ میکنم این ایرانسل هزارتا نقشه میکشه تا از چنگم درارش

ایرانسل ، ساعت ۷ صبح:

تنها با ۵۰۰ تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ، ساعت ۲ ظهر :

تنها با ۲۵۰ تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ، ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید.هنوز دیر نیست برای شرکت

 در قرعه کشی.تنها با ۱۰۰ تومانبعد دیگه ایرانسل عصبی شد اس داد : به من بگو پس با اون

 ۵۰۰۰ تومنی که امروز خطت رو شارژ کردی میخوای چیکااااااااااااار کنی هاااا !؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد